Сътрудници

сряда, 23 януари 2013 г.

Добро, зло, принцове, принцеси, синя кръв и човечност


Капитан Хари Уелс-вторият син на наследника на трона принц Чарлз, бе изпратен в Афганистан като втори пилот на атакуващ хеликоптер Apache.
Той сравни убийството на афганистански бунтовници с игра на видео игри.
Той каза буквално : "Харесва ми, защото аз принадлежа към хората, обичащи играта с PlayStation и Xbox", каза пред Би Би Си принц Хари . " Така, че аз съм доволен да мисля, че вероятно съм бил доста успешен."
------
Какво да кажа ? Въпреки прекратената практика за брак между роднини в европейските кралски династии, водещи до уродливост на поколенията, явно миналите грехове си дават отпечатъка. Свежата кръв, от принцеси от народа, явно не може да покрие хилядолетният експеримент със "синята кръв". Или този човек, наистина не знае в кой свят се намира. Има го разбира се и затъпяването от видеоигрите, за което хомосапиенс, видимо не е подготвен да се справи. При толкова насилие от екрана, се размива всякакво чувство за добро и зло, и най-елементарна оценка за последиците от действията на човек. Защото същият този принц, надали би успял с голи ръце да се нахрани в гората, посредством залавяне и изяждане на някоя животинка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар