Сътрудници

вторник, 19 април 2011 г.

Нещо свежо !! Да се посмеем.

"Мой свободен превод !Поне се разбира :)) Пл.Н."


http://gonzalolira.blogspot.com/2011/04/break-in-our-regularly-scheduled.html

"Това е една истинска история, която се случи с един мой приятел. 
              - "Извинете!"-казва щофьор на пешеходец, "Обещах да произнесе реч в 14:00, но аз закъснявам с един час, и напълно съм се загубил в този град! Може ли да ми помогнете? " 


             - "Разбира се", заявява пешеходецът, "Ти си  точно на 1,3 километра от центъра на града.Твоите точни координати са 51,50 градуса северна ширина и 0,11 градуса западна. " 
              - "Ти си инженер, нали?"- пита шофьора.
              - "Как реши, че съм инженер!"- пита пешеходеца изумено. "Откъде знаеш, че съм инженер ?"
              - "Много просто"- казва шофьора, "всичко, което ми каза, е технически правилно, но аз все още съм изгубен, и аз все още закъснявам, и аз не мога да направя нищо с информацията, която ти ми даде !"
       Пешеходеца поглежда водача. 
                - "Вие сте политик, нали" - казва той с проницателен поглед.
       Водачът се развеселява мислейки, че той е бил разпознат, защото е изключително популярен.
                 - "Защо, да съм политик" -пита гордо той,  "Откъде ме познаваш?" 
                  - "Много просто"- казва пешеходецът, "Тъй като не знаеш къде си или къде отиваш, а и си дал обещание , което не можеш да спазиш, очакваш някой друг да реши проблемите ти. Всъщност, ти си точно в същото положение в което си бил, преди да се опитам да ти помогна, но все пак, сега неспазването на твоето обещание е по моя вина. "

Няма коментари:

Публикуване на коментар