Сътрудници

вторник, 28 юни 2011 г.

Потресаващо видео с Киосаки

"Дори Робърт Кийосаки предупреждава, че икономическият колапс иде. А и друг път съм писал, че преди 5-6 години, той промени завинаги знанията ми за икономика и бизнес.Негова е поредицата "Богат татко беден татко".Преди ни учеше как се прави бизнес, а вижте за какво става дума сега.Пл.Н."






Извадки от видеото


# 1 "Когато икономиката ще катастрофира, както ние предупредихме"
# 2 "хора идват на тълпи бързайки да купят злато и сребро"
# 3 "бихме могли да влезем в депресия или хиперинфлация"
# 4 "а бихме могли също да се изправим пред война"
# 5 "купи си пистолет"
# 6 "Аз съм подготвен"
# 7: "Аз съм подготвен за най-лошото"
# 8 "така че ако дойдете неканен в къщата ми, аз ще ви посрещна въоръжен и опасен"
# 9 "ние имаме храна, ние имаме вода, ние имаме оръжие, злато и сребро, и пари в брой"
# 10 "ако системата на кредитните карти изключи, нашият свят изключва"
# 11 "супермаркетите поддържат в наличност продукти за по-малко от 3 дни нормални продажби"
А ето и директна връзка към видеото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар