Сътрудници

сряда, 10 април 2013 г.

Вчера имаше един мач

Играха Борусия Дортмунд, и Малага -испански отбор. Аз гледам мачове. Каква е връзката с блога? Някои хора изкараха луди пари вчера. В 90-та минута резултата бе 2:1 за Малага. За германците оставаше да се надяват на два гола, за да се класират. И о, чудо! Направиха го. Вярно , при вторият гол имаха 4(!) човека в засада, а след това още един в засада, само и само да го направят. Какви сме наивници ! Даже аз , гледах този мач...... Парите ще направят и невъзможното, приятели! Статистиката показа, че всеки(!) на този мач е бягал по 10 км. Малко ли е ? Пробвайте да бягате "тръгни"-" спри", и то 10 км., и тогава ще говорим. Лъжа, измама, и телета/като мен/, които им вярваме! Пфу!

1 коментар:

  1. Аз отдавна не гледам мачове защото ми писна от две неща: циркаджилък и предрещеност на победителя. Много малко футбол, въпреки, че има и открити мачове но ..
    При един полуфинал или финал с Малага рекламите ще паднат рязко и спонсорите ще имат загубиии....Също и тАлавизията. Така, че всичко е пари, приятели.
    Откога спорим с един мой колега за нагласените мачове. Не можело да бъде! Да бе, да!!! На Уейн Руни баща му не бил в черното тото и сина му не му снасял информация, нали!? И на Лампард татко му и той!...

    Скука!

    ОтговорИзтриване