Сътрудници

вторник, 2 юли 2013 г.

Ебаси държавата, просто не е истина....


http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2013/07/02/2095377_ivan_iordanov_otreche_da_e_priemal_da_e_zam-ministur/
Консулът във Франкфурт Иван Йорданов отрече пред "Капитал" да му е била предлагана позицията на зам.-министър на правосъдието, въпреки че днес официално от МС съобщиха, че той е назначен за такъв.  "Не съм давал съгласие. Към 5:30 българско време ми се обадиха от министерство на правосъдието да ми съобщят информацията. Казах им, че не съм давал съгласие да заемам тази длъжност".  Йорданов не се е чувал нито с премиера Пламен Орешарски, нито с вицепремиера и министър на правосъдието Зинаида Златанова. Разбрал от интернет за назначението си, а официалното му потвърждение дошло от обаждането от министерството, откъдето му съобщили, че има заповед на премиера. "Предполагам, че става дума за техническа грешка. Не ми е представяно официално предложение и аз не съм приемал", каза Йорданов. Той потвърди, че възнамерява да продължава да изпълнява длъжността си на консул във Франкфурт. От министерство на правосъдието отказаха да коментират, като заявиха, че ще има официално съобщение след заседанието на МС утре.
Иван Йорданов е завършил право в СУ и европейско и международно право в университета "Гьоте" във Франкфурт. От 2007 г. до 2010 г. е бил юрисконсулт в дирекция "Аграрно развитие" в земеделското министерство, а след това управлява българското консулство във Франкфурт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар