Сътрудници

събота, 25 февруари 2012 г.

Предложение към читателите на този блог

Приятели, Понеже информацията е огромна като обем, Ви предлагам следното : 1. Всеки който смята че има интересна информация, да я изпраща на адрес blog@pristia.com 2. Обещавам да я прочета добросъвестно, до 10-на информации на ден 3. Обещавам да я публикувам в блога, в рамките на 1-10 дни. И аз съм човек/ и то сам се оправям с блога/, и нямам идея какво ще ми се случи. Ако се забавя повече, ще се извиня публично, в блога. За да публикувам материала е нужно: - да е на български с кирилица - коректно да е цитиран линка към него/ най-важното !!!/ - да е получен от валиден e-mail - да е интересен/ според мен/ - ако искате да запазите анонимност го посочете - напр."анонимен", и няма да цитирам източника. 4. Имейла ще бъде активен от вторник,28.02.2012 г.Инече мнения в блога, по общият ред, ще ми бъдат полезни. Благодаря !

Няма коментари:

Публикуване на коментар