Сътрудници

сряда, 9 май 2012 г.

Съобщение от традиционните медии което ме "вбеси"

Съобщението е : "Българският еврокомисар Кристалина Георгиева , посети България във връзка с деня на Европа 09 май." Олеле колко съм бесен !! Как така? Сега вижте как изречение от един ред поражда лавина въпроси и ..... Така с въпросите : 1. Този чиновник , наречен еврокомисар, назначен от Б.Б. Т.е. Българското правителство за какъв се мисли - цар, господар........ 2. Заплатата на този чиновник я плащам аз, заедно с всички европейци плащащи данъци. Моите уважения(защото съм културен) , обаче човека на който му плащам заплата не може да дойде да ме посети по какъвто и да било повод! Може да дойде да ми докладва, да ми се извини, да ми каже че напуска, но не и да ме посети и аз да му благодяря за това! 3. И хайде моля, този чиновник да не ми дава акъл от Брюксел, какво било добре или не. Защото ако ми го направи във фирмата е уволнен на секундата. 4. И как така този чиновник Кристалина Георгиева -български еврокомисар , не се отчита пред парламента ни. Значи Б.Б.се измъчва с , например Мая Манолова, а Кр.Г. само дава акъл. 5. Подозирам, че готвят Кр.Г. За следващият проект , но май първо трябва да приключат с Интернет..........

Няма коментари:

Публикуване на коментар