Сътрудници

петък, 22 юни 2012 г.

Ето такива съобщения ме докарват до ярост

Представяте ли си, 10 % от БВП за спасяване(!!) на втората(??). А когато сате дума за първата? А за останалите ?? И откъде накъде с парите които и децата ни ще плащат, ще спасяваме един частен субект ? Какво като е банка! И аз искам да ме спасят. Да не би да си мислят че моят бизнес цъфти, и могат да ми вземат още 10% за да спасяват "колегата"? И представете си колко са огромни задълженията на банките , че сумите за спасяване са сравними с БВП на държавите! Тези ракови образования трябва да бъдат унищожени , и света да се върне към нормалното банкиране, иначе те ще убият приемника си като всеки паразит. Има една басня, в която една змия помолила жабата да я пренесе на другият бряг на реката. Посредата на реката змията ухапала жабата, и на въпроса "защо, нали ти помагам", тя отговорила , " да помагаш ми но не мога да подтисна природата си". Така е и със сегашните банкови чудовища.
http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2012/06/21/1851533_kipur_obsujda_na_politichesko_nivo_zaem_ot_rusiia/
"Кипър, който има финансови затруднения, се нуждае от еквивалента на 10% !!!! от своя брутен вътрешен продукт, за да подпомогне втората по големина своя банка до 30 юни. "

Няма коментари:

Публикуване на коментар