Сътрудници

петък, 15 юни 2012 г.

live timing - липсва, в подозрително много сайтове

Т.нар. live timing, т.е. показване в реално време на борсова, валутна, фондова и друга информация просто е заличена. Какво е накарало Bloomberg и БНБ , а вероятно и много други сайтове, синхронизирано да прекратят тази си дейност ? Не знам за вас приятели , но аз съм ужасен. Това не е нормално. Какво е предизвикало подобни събития, е важният въпрос, но аз нямам мнение което да е по-различно от опит да се скрие важна информация. При това тази информация е толкова важна, че съгласува действията на институции от Bloomberg, до БНБ!!!! Каквото ни чака, ще стане ясно в неделя през ноща, или понеделник. Според мен влизаме в един от най-опасните моменти във финансовата история на света. Дано и други/по-умни от мен/, да са забелязали тези неща , и да ми обяснят фактите с по-малко стряскащи изводи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар