Сътрудници

сряда, 26 февруари 2014 г.

Споразумението с Украйна - договора за присъединяване на България с ЕС

Докато не ги прочетох, бях скептчен за това, какво сме подписали. Първо прочетох договора за присъединяване на Украйна, и си зададох въпроса : "какви ли "лайна" сме подписали НИЕ . Имам новина. НОВИНА  и за мен. Договора ни за присъединяване към ЕС  е най- дружелюбният договор, който аз съм чел или подписвал. Толкова е мил, че чак се чудя дали да вярвам. В него, ние сме готините хора, които са дошли в семейството, несправедливо са страдали и трябва да им се помогне. Не на думи - реално.  Има много приложения, но всички са съпроводени с неща от рода - ще им помогнем "еди как си". Помня, как на 01.01.2007 г. не можех да повярвам в късмета си, да живея в "нормалният" свят. После, ми промиха мислите, и се раколебах. След прочитането на договора за присъединяване на България - не мога да повярвам. Господ наистина е българин. С нищо не сме го заслужили/поне моето поколение/, и все пак . хората ни казват : "Добре дошли в дома ни". Много съм въодушевен. Благодаря на предците си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар