Сътрудници

вторник, 25 март 2014 г.

И демократите ни в източна Европа са кретени !

Майната му, трябва да грабваме оръжие и да трепем тия дяволски кацапи (обидна дума за руснаците, живеещи в Украйна ) заедно с ръководителя им! Как съжалявам, че не мога да съм там и да оглавя тези процеси. Не Крим, к.р щяха да получат от мен!

Разговор между Нестор Шуфрич и Юлия Тимошенко, състоял се на 18 март 2014 г. в 23:17 часа:


Нестор Шуфрич (Н. Ш.): В шок съм от този Крим! Днес си говорих с мой познат, който едва не плаче.

Юлия Тимошенко (Ю.Т.): Готова съм на грабна автомата и да стрелям в челото на този подлец!

Н.Ш.: Вчера казах в „Свобода на словото” (популярно украинско политическо ток-шоу), че ако не дай Бог, избухне военен конфликт, аз и моят син като офицери от запаса ще грабнем оръжие, за да защитаваме страната си

Ю.Т.: На сто процента! Защото това прекрачва всякакви граници! Майната му, трябва да грабваме оръжие и да трепем тия дяволски кацапи (обидна дума за руснаците, живеещи в Украйна ) заедно с ръководителя им! Как съжалявам, че не мога да съм там и да оглавя тези процеси. Не Крим, к.р щяха да получат от мен!

Н.Ш.: Знаеш ли и аз това си мислех, че ако ти беше там, това вероятно нямаше да се случи. Но ни липсваше силов потенциал…

Ю.Т.: Щях да намеря начин да ликвидирам тези тъпунгери! Но се надявам да вдигна целия свят, да използвам всичките си връзки, за да остане от тази Русия само изпепелена земя!
Н.Ш.: Ще ти кажа, че по тази тема съм ти съюзник! Не просто съюзник! Днес сутринта говорихме с шефовете на фракции. И Витя ме пита:”А какво ще правиш с тези 8 милиона руснаци в Украйна? Те са търтеи!”

Ю.Т.: Майната им, трябва да бъдат разстреляни с атомно оръжие!

В профила си в Туитър Тимошенко потвърждава истинността на разговора и се извинява за нецензурните думи.

Целият разговор можете да чуете тук:

https://www.youtube.com/watch?v=yQQytR2im5k

 Afera.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар