Сътрудници

четвъртък, 22 декември 2011 г.

Марк Фабер, легендарен инвеститор в САЩ в интервю

http://www.zerohedge.com/news/mark-faber-i-am-convinced-whole-derivatives-market-will-cease-exist-and-will-go-zero

Марк Фабер, легендарен инвеститор в САЩ в интервю, каза следното: "Аз съм убеден, че целия пазар на деривати ще престане да съществува. Ще стане нула и когато това се случи, аз не знам.. може да отложите проблемите с монетарни мерки за дълго време, но не можете да насилите решаването им ... трябваше да има неизпълнение на Гърция - това щеше да изпрати съобщение, че не всички производни са равни, защото това зависи от контрагента ". "Аз съм ултра мечи. Мисля, че повечето хора ще бъда щастливи, ако те все още имат 50% от парите си в рамките на 5 години. Трябва да има диверсификация - някои недвижими имоти в селата, някое злато и някои акции, защото, ако помислите, да речем за Германия от 1900г. до днес, ние имахме Първата световна война, имахме хиперинфлация, Втората световна война, и притежателите на пари в брой и облигационерите са загубили всичко. В акции като цяло няма да загубите всичко, те може да бъдат добра инвестиция, освен ако не сте в компания която фалира. " Що се отнася до златото: "Аз съм притеснен, че един ден, правителството ще го конфискува." Що се отнася до едно нещо, което той мрази най-много? Няма изненада тук - държавните облигации.

Няма коментари:

Публикуване на коментар