Сътрудници

сряда, 26 юни 2013 г.

Какъв им е проблема на гейовете ?

Върховният съд на САЩ обяви за невалиден закона за защита на брака, в който бракът се дефинира като съюз между един мъж и една жена. Становището на съда е голяма победа за застъпниците на еднополовите бракове, предаде Франс прес, цитирана от БТА.
-----------------
Аз, самият съм привърженик на пиещите ракия и бира. Нямам проблем, с не пиещите моите любими питиета. Нито ме интересува дали хората които назначавам на работа ги обичат. Не си избирам приятелите според това дали обичат ракия. Напротив - повечето не я харесват. Как харесват мен, е друга загадка. А в момента ми набиват в лицето, че някой който бил еди-какъв си , трябвало да има специални права. Да, ама не. Ще бъде там, където собствените му качества го отведат. Колкото и паради да направят, никога, никога, никога няма да приема , че може да има семейство с две майки и дете, двама бащи и дете. Да ме прощават,  ама природата си знае работата. Но това е работа на всеки човек в "кревата" . Мен това не ме интересува! И като ми навират чаршафите си в устата ми, ще получат шут в сърцевината на същността си !

Няма коментари:

Публикуване на коментар