Сътрудници

петък, 20 юли 2012 г.

Една молба

Колеги, много ви моля , ако ви хареса даден материал на английски(немски...), да не давате само линк към него, защото аз съм сам. Никой не ми помага. Нямам време да превеждам всичко. Всъщност, публикувам в този блог, само най-интересните за мен неща. Нямам сили приятели, да се справя с целият обем информация. Така, че ако ми помогнете, ще публикувам и по-широк обзор на събитията. Все пак, трябва да ми остава време и аз да изкарвам "хляба" си. Пиша този пост по повод на изпратени линкове до този блог. Ако е нещо изключително, ще си играя да превеждам, а аз не съм особено добър в превода - самоук съм. Така или иначе - благодаря! И линка blog@pristia.com е активен за изпращане/публикуване на ваша информация !

Няма коментари:

Публикуване на коментар