Сътрудници

вторник, 14 август 2012 г.

За обира който ни спретват банките всеки ден.

Днес ми се случи следното. По повод на проекти, които трябваше да бъдат одобрени от КАТ -Русе, трябва да се плати такса от 80 лева. Дотук всичко е нормално, с изключение на това, че таксите на държавните учреждения трябва да са разходно ориентирани, т.е. да струват толкова колкото е изхарчило учреждението за да предостави услугата. Е, никой не може да ме убеди, че КАТ -Русе са изхарчили 80 лева за да заверят готови проекти за временна организация на движението ! Но не това е моят проблем. Когато отидох в банковият клон на Сибанк, намиращ се в сградата на КАТ, ми поискаха такса 8 лева !!! Приятели това са 10% от сумата която плащам. Това не е обир ! Това е върховна наглост. Платих я като всяка "овца", защото проектите ми трябваха, защото бързах, защото не ми се разправяше, защото сумата не си заслужава скандала, защото........... Като всяка "овца" !! когато се осъзнах, след пет минути, се вбесих. Поставих въпроса на служителката в деловодството, а тя вдигна рамене и ми каза "ако щеш". Поставих въпроса дали мога в бъдеще да плащам с държавни таксови марки, тя каза "не!", и ако искам да се разправям с главната счетоводителка. Къде е заровено кучето? Според закона за "Закона за държавните такси", чл. 2. (1) "Държавните такси са прости и пропорционални. Те се заплащат с държавна таксова марка или в брой." И така , мисля да разчепкам този въпрос, вероятно ще провокирам някое ченге да ме глоби с 20  лева , и ще се опитам да платя акта с таксови марки. Вероятно ще трябва да ги съдя, вероятно..... Ще ви държа в течение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар