Сътрудници

сряда, 22 август 2012 г.

Има ли отговор на някои въпроси? Според мен е дискусионен въпрос

Получих един мейл, в който се казваше следното/със съкращения/

"....искам да попитам в какво най-добре да инвестирам спестяванията , които имам? Да речем че купя злато, там е работата , че при един лош вариант и златото скочи до небето... да аз самият ще съм успял да оцелея ще имам пари, но дали като имаш пари , храна и стока, ще успееш да оцелееш след развилнялата се и озверяла тълпа? Ако купя земя, не се знае дали отново няма да се получи национализация......... Друг вариант купя имот -  апартамент, къща там е работата , че при положение на гражданска война, която би се случила при едни такива събития не знаеш дали домът ти ще оцелее, а и цената на имотите ще са се сринали......Тоест при това положение всяко едно решение според
мен е и добро и лошо....."
Много и важни въпроси, но те нямат еднозначен отговор, поне за мен. Хубава отправна точка са подобни сайтове :
http://www.prepperwebsite.com/
http://www.shtfplan.com/
Повечето от нещата с които съм съгласен, са публикувани в по-ранен пост от януари 2012 г., който ще повторя!
Имайте предвид и следната притча : "Двама приятели срещнали лъв във гората. Уплашили се и започнали да бягат. След известно време първият казал на вторият , че се е уморил а и няма да могат да избягат от лъва. Вторият казал :Аз не се състезавам с лъва, а с теб, защото ако те изпреваря, лъва ще хване теб, и няма да го е грижа за мен !" Така, че не нужно да си най-добре подготвен, достатъчно е да си по-добре подготвен от колкото се може повече хора(колкото и да е егоистично - все пак става дума за твоя и на децата ти живот).
Успех!

Няма коментари:

Публикуване на коментар