Сътрудници

сряда, 21 ноември 2012 г.

Ицо Христов - автор във Финансово оцеляване (Как ни цакат)

Бих искал да благодаря на моя личен приятел Пламен Николов за възможността да бъда автор в блога му. Стана ми много инетерсно когато започнах да чета постингите му. Малко за мене: с Пламен се знаем от много години, имаме много общи интереси и виждания. От 8 години и половина живея в Калгари, Канада, работя като ИТ специалист. Не съм икономист и не работя във финансовата сфера, но кръгозора ми тук се разшири по много въпроси. Мога да ви уверя че цакането и прецакването са превърнати в култ, изкуство, начин на живот, и т.н. в северна америка. И това съвсем не е случайно - я си представете че прецакате 500 млн. души само с един долар и приберете тези пари. А я сега умножете този един долар по 1000 или по 200-300 хил. (средната стойност на недвижим имот) и след това пак по 500 млн. и веднага ще ви заболи главата. А и да незабравя, накрая почват да ви начисляват лихва на всичко върху което са ви прецакали.
Снощи почнах да гледам отново един документален филм за икономическата криза от 2008 - Inside Job. Голяма част от него я има качена в YouTube. Гледайте и ще ви се стори че прибирането на парите в БГ, което се случи през 1996-97 бе игра на топчета.
Тук хората са не просто гайки и бурмички както беше при комунизма ами май още по-зле. Аз си мисля че сме мравчици, които неспирно влачат храна в мравуняка и накрая някой идва и ни прибира всичко.
Та затова ми харесва блога на Пламен и ще се опитам да допринеса с информация и личен опит.

Няма коментари:

Публикуване на коментар