Сътрудници

понеделник, 28 януари 2013 г.

УЖАСНО СТРАННО ЧИСЛО - 60,66

Защо за мен е странна тази цифра ? Цифрата/ число са цифрите от 0 до 9, всичко друго са числа / , ох отнесох се! Цифрата на дявола, според библията, е "666". Е как сега, "за развитие на ядрена енергия чрез нова атомна централа" са гласували 60,66 % от българите. Уж не вярвам в свастики, всякакви чудодейци и пр. Но това е адски смущаващ резултат. За мен развитието на ядрена технология от времето на студената война, е престъпление срещу децата ни , но даже на мен тази цифра ми идва в повече. Как се появи цифрата на дявола в референдума ни ? Знаете ли, винаги съм мислил, че има някаква сила която влияе на живота ни. Дали е бог, природа или друго, няма значение - според мен я има. И сега, като че ли получаваме предупреждение за това какво правим. Май господ е българин, и ни набива в главите ужасна опасност ! Защо не трябва да има ядрена енергетика в сегашната си технология според мен:
1. Според евродиректива, всяка държава трябва сама да съхранява радиоактивните си отпадъци. Вие искате ли във вашата община, да се складират отпадъци които ще бъдат ужасно опасни през следващите поне 100 000 години? Наистина ли ги искате, и ако не, къде по дяволите да ги занесем ?
2. Технологията на сегашните АЕЦ, е създадена с една цел - да се преобразува уран-235 - НЕ ставащ за ядрено оръжие, в уран-238 - СТАВАЩ за ядрено оръжие. Това , че произвеждат ток, е само страничен положителен ефект.
3. Знаете ли, съществува задължителна застраховка срещу риск от авария на АЕЦ. Това което малко хора знаят е, че НЯМА АЕЦ ЗАСТРАХОВАН ОТ ЧАСТЕН КАПИТАЛ. Всички реактори в света са застраховани от държавите в които се намират. Няма луда частна компания, която да застрахова такъв риск.
4. В момента селскостопански производители от района на Козлодуй, продават продукцията с декларации за произход от други райони на страната. Просто никой не ги иска, нито в Европа, нито в Б.Г., нито където и да е. И така ще бъде следващите поне /!!!/ 100 000 години. Да им е жива и здрава далаверата. И това , без да е аварирала/пази боже/.
5. Аварията в Чернобил затри СССР/вярно , не само тя/, аварията във Фукушима направи Япония/!!!/, от износител във вносител на ресурси. Да им е честито и на тях. Къде ще се затрием ние, не дай си боже да се случи, ми е бедна фантазията.
Ох, станах мръкнало, но понеже е встрани от темата на блога, гледах досега да не закачам тази тема. Бъдете здрави и умни !

Няма коментари:

Публикуване на коментар