Сътрудници

понеделник, 3 септември 2012 г.

За граматичните и смисловите ми грешки

Приятели, съжалявам за многото ми грешки, които допускам в постовете си. Уж не съм неграмотен/все пак съм ходил на училище 19 години-без да повтарям клас :))/ , но има много места за червеният химикал на моята учителка. Проблема е, че се опитвам да превеждам, опитвам се да сдържа емоциите си, и да водя някакъв нормален живот, поради което времето не ми стига. Понякога виждам грешките, но нямам сили да се връщам и да ги поправям. Не се оправдавам, но съжалявам. Извинявам се на всички, и най-вече на учителите си. Те направиха каквото можаха с "този материал" :))) !

1 коментар:

  1. Стига де... Супер си си. Ти просто пиши и пак пиши. Много сме , които те четем, макар и "анонимни". Аз лично те следя всеки ден... Вече забравих от кога дори. Ти за грешки се притесняваш... Ех, друго си е класическото образование и старата генерация :)

    ОтговорИзтриване