Сътрудници

четвъртък, 27 септември 2012 г.

Може информацията да не е напълно достоверна , но я прочетете с внимание !

От нашият приятел, Дмитър Ханджиев

ФЕДЕРАЛЕН ОФИЦЕР ОТ АРКАНЗАС:
„НЕ НАПУСКАЙТЕ ДОМА СИ ЗА ДЪЛГО ОТ СЕГА НАТАТЪК ДО НОЕМВРИ,  ЗАЩОТО НЯМА ДА
МОЖЕ ДА СЕ ВЪРНЕТЕ!“
http://www.secretsofthefed.com/exclusive-do-not-go-anywhere-far-from-home-btw-now-and-nov-you-will-not-be-able-to-get-back-home-if-you-do-says-federal-police-officer/
Първо, позволете ми да ви дам някои  сведения за мен.  Аз работя  като дилър за  съдия изпълнителите. По принцип, моята компания продава оръжия, амуниции, балистични жилетки, униформи, и други мита и тактически съоръжения на полицията, пожарната, и военните. Така че аз  имам работа с ченгетата всеки ден и съм се сприятелил   с много от тях. Тази сутрин се опитвах  да  уредя една грешна доставка  за един от моите редовни клиенти. Той е лейтенант федерална полицейска агенция. Неговият отдел тренира с вътрешната сигурност в Арканзас целогодишно и е в течение  на потенциалните заплахи и ситуации, които могат да се нуждаят от помощ на неговата агенция. След продължителен телефонен разговор за недоразумението с доставката за неговия отдел, той   напълно сериозно  ми каза по телефон:  „Позволете ми да ви дам един съвет, и да приемете  това сериозно. Не отивайте
никъде далеч от дома си   отсега нататък до ноември. Вие няма да може да се върне у дома, ако го направите. ". Това е всичко ми каза, и когато  аз се опитах да го попитам той затвори телефона, като той  ми каза нещо което не е за казване. Бях доста смаян от това, което току-що беше казано. Този джентълмен никога не се е  държал по този начин преди и е далеч от
конспиративни теории и пр. Аз се чувствам длъжен  да споделя това   предупреждение с  хората доколкото мога. То може да бъде пълна глупост, но по мое мнение е по-добре да бъдем
подготвени  отколкото неподготвени да разчитаме на късмета“

- Анонимен

Няма коментари:

Публикуване на коментар