Сътрудници

сряда, 5 септември 2012 г.

Една история


Един мъж написал писмо до малък хотел в Средния Запад, който той планирал да посети за отпуската си.
Той пише: "Много бих искал да взема кучето ми с мен. То е добре поддържано и много добре възпитано. Бихте ли ми позволили да го държи в стаята си с мен през нощта?
Незабавен отговор от собственика на хотела, в който пише: “Сър, аз работя в този хотел в продължение на много години. През цялото това време, аз никога не съм имал случай в който куче да открадне кърпи, спално бельо, сребърни прибори или картини от стените . Никога не се е налагало да изгоня едно куче в средата на нощта за това, че е пияно и създава безредие. И аз никога не съм имал куче, което не е платило сметката на стаята си. Да, наистина, вашето куче е добре дошло в моят хотел. И, ако кучето ви гарантира за вас, вие също сте добре дошъл тук "

Няма коментари:

Публикуване на коментар