Сътрудници

петък, 28 септември 2012 г.

Обява за личната ми активност в блога

Съжалявам приятели, но активността ми в блога намаля драстично. Имам лични проблеми, които не ми оставят време да превеждам и публикувам важни неща които иначе чета. Отново съжалявам, но никой не е обещавал/поне на мен/ , че живота е справедлив. Ще публикувам само изключителни информации, нямам сили приятели да водя блога си активно. Съжалявам, защото последните седмици има посещения от 200-300  на ден, без реклама, или компютърни глупости. Отново извинявайте. Дано бог, или каквото е там , ни е на помощ, защото това което може да обсъждаме е или малко, или много лошо. Повтарям, много важните новини, ще се опитвам да ги отразявам. Ваши материали, също. Това мога в момента. Съжалявам, ако Ви разочаровам. И така съм се отнесъл  на лични неща, моля всички да си направят застраховка за  живота си. За колите ни, които са една ламарина , плащаме примерно 1 %  годишно, а колко плащаме за това да имаме храна и вода при лоши времена? А колко плащаме за лекарства, защита..... за да застраховаме бъдещето на децата ни ? Има много въпроси от този характер , приятели.

2 коментара:

  1. Смелост приятелю! Очакваме и ти пожелаваме да пребориш личните си проблеми и да се завърнеш скоро в блога си. Ние сме с теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Ако можете, слагайте линкове към важни статии в ZeroHedge и цитати на интересни коментарите към тях или от блога на FOFOA. Направо на английски. Читателите ви ще си ги превеждат с Гугъл. Все полза.:)

    ОтговорИзтриване