Сътрудници

събота, 15 септември 2012 г.

Когато пазарите празнуват

Във връзка с пазарите, които в цял свят се покачват се сетих за следният въпрос. Знаете ли кой е най-печелившият пазар в историята. В смисъл, с най-висока норма на печалба.
Ако не се сещате, това е пазара на Зимбабве, през 90-те години. Той се увеличава милиони пъти. Това е милиони пъти печалба! Наистина ли? Само ако се измерва в местната валута - зимбабвийски долар. В реално изражение, като стойност към определени стоки е пълен провал. Ето го и очакваният резултат. Публикувал съм тази снимка и друг път. Банкнота от 100 трилиона (!!) зимбабвийски долара. Най-големият номинал на книжна банкнота, издаван някога. И ако искате да ми завиждате, аз съм горд притежател на 100 трилиона ! Бил Гейтс може само да ми завижада.......Де да беше така !

Няма коментари:

Публикуване на коментар