Сътрудници

понеделник, 3 септември 2012 г.

В интерес на истината , аз сгреших !

В неделя побликувах информацията публикувана по-долу. Трябва да призная, че медиите я отразиха. Вярно с ден-два по-късно, но я имаше. Само, че я отразиха така: много малката банка, незначителната за пазара финансова институция, и пр. Е, аз сгреших! Все пак я отразиха някак. Браво.



Възмущение от медиите

Тази сутрин ми попадна информация, че във Франция е национализиран най-големият им ипотечен кредитор. Това означава, че частната собственост е "прикосновена" в един от символите на ЕС. Това означава , че частните загуби, които към момента се оценяват на до 40 милиарда евро, се национализират, т.е.прехвърлят на данъкоплатците. .......И....тишина. Не е за вярване, че медиите дотоклкова са загубили информационната си същност. Заради това , се осетих днес , че нямам никаква телевизионна култура. Във в-к "Капитал", имаше класация на 7-8 сериала по българските телевизии, по отношение на тяхната гледаемост. От всичките бях гледал няколко епизода на "Под прикритие", и се оказа, че другите никога не съм ги поглеждал. Даже не знам за какво става дума. Не знам дали е за хвалба, или срам, факт е че телевизиите загубиха за мен информационната си ценност. Като се върна на темата от началото, май има защо. Може би наистина целите на медиите са да ни зомбират, да спрем да мислим...... При всички случаи, трябва да се грижим семенцата на истинският живот да останат с нас. Важните неща в живота, може да са различни за всеки, но има общи важни неща, които ни карат да сме в една общност. Страшното е, че в момента преживяваме дезинтеграция точно в тези точки. Бог/или каквото там се нарича/ да ни е на помощ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар