Сътрудници

събота, 5 октомври 2013 г.

Държавна сигурност

Напоследък, отново е актуално каква е държавна сигурност, и как да живеем с нея. Не мога да повярвам !! 24 години, и още се занимаваме с Държавна сигурност. За младите, които не знаят за какво говоря, блазе им. За останалите :
1. За 24 години, как не се създаде ново поколение , което да поеме службите !?!
2. Тия от бившите служби не си ли отидоха по естествен път ???
3. Ако не са си отишли, каква е тая наглост, да се считат за незаменими.
4. Как ние траем наличието на "призраци" вече 24 години
5. Къде ни е граждаското общество, какви хора сме, някой който е работил срещу НАТО, срещу "запада", срещу капитализма, срещу идеите на свободното общество, в което важен е индивида , а не партията, продължава да е незаменим.
6. Наистина ли такива прости неща , трябва да се обясняват , и обясняват. Егати държавата сме , ако е така.
7. Аз съм на 50 години, и не мога да повярвам , как 25 от тях минаха в спорове по горните въпроси.
8. Ние, като общество, сме идиоти
9. Срам ме е. Сигурно и аз съм виновен.
10 Виновен съм. Простете ми нови българи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар