Сътрудници

сряда, 16 ноември 2011 г.

Коментар към коментарите

Понеже в коментарите на блога се появиха коментари, дали имам някакъв икономически интерес от тезите в него, изпратих мой коментар към темите, но реших да го оформя като отделна тема. Ето го и личният ми коментар:
"Приятели , това е приятелски блог . Имам предвид , написан за приятели. Смисъла му е , че ми омръзна като си пием бирата да дрънкам като развален грамофон. Може и да ви съмнява, но никакъв икономически интерес нямам, само хоби, и убеждение , че съм прав. Много се опасявам , че съм прав. Ако мрачните ми представи са верни, нищо добро не ни чака. Наистина искам да предам тази информация , защото всеки от нас трябва да вземе мерки да защити финансово себе си и семейството си. Пак повтарям, аз съм инженер, с дребна фирма, и по случайност на съдбата, мога да си позволя да отделя време за ровене в "нета". Четете, ако искате се съобразявайте, но ВИ МОЛЯ, мислете като имате предвид, че надали някой мисли за вас. Всички "знаещи", готвят собствените си игри. Затова давам информация в блога с линковете към нея/или поне най-често/.Желая ви успех с бъдещите трудни дни.Пламен Николов"

2 коментара:

  1. Този коментар, именитите БГ икономисти биха коментирали така: "Определени среди имат интерес да клатят банковата система" ................... Със сигурност има такива. ...... , но и със сигурност същите тия именити БГ икономисти работят за интересите на едрия капитал ..... , къде е истината ? Аз не знам, а и не съм сигурен че може въобще да се стигне до нея - до истината.

    ОтговорИзтриване
  2. Господин Николов, съгласен съм с предишния читател тук :) Вероятно е възможно и да се опитат да Ви "зачислят" някакъв икономически интерес, но Вие не се предавайте, нито се отчайвайте - медиите и сенчестите им господари са способни на всичко, но не могат да съблазнят или пречупят вече прогледналите и мислещи, честни хора. Дори мога да направя признание, че без да съм никак "революционно" настроен съм от "средите, които имат интерес да клатят банковата система" по простата причина, че вече не и вярвам ама грам на тази система от Моше-ници. Доста хора вече започнаха да виждат, че има нещо изключително гнило в световните финанси, чиято смрад се е прикривала успешно десетилетия, но сега вече става невъзможно да се удържа, защото реалността е започнала да чука на вратата. Политиците и банкерите просто играят "за време" и се оглеждат на кого да стоварят вината... Мислещите наистина трябва да се запасяват с храни, да ограждат дворовете си, да изваждат дедовите си пушки или да стават ловци, за да си купят нови такива и да трупат муниции, а който има възможност
    е добре и малко злато да си вземе за зор-заман. Моля се да се окажа заблуден, но мисля че досега съм бил заблуден и както бяхте написал преди "нищо добро не ни чака". От друга страна хората са издържали какво ли не, българите да не говорим, така че упование и смелост му е майката... и идещите дни и тях ще преживеем и преборим. Бъдете жив и здрав! /то пък и аз какво се разписах по нощите...:)/

    ОтговорИзтриване