Сътрудници

сряда, 16 ноември 2011 г.

Благодаря

Благодаря на всички коментари, особено на тези които дават положителна оценка за информационната същност на този блог. Аз само информирам, приятели. Понякога коментирам, когато съм много провокиран. Вярно е, че информацията я подбирам според моят вкус, но стремежът ми е да има информация за която медиите мълчат, или дават манипулиращи коментари. Не искам да публикувам инормации в които аз не вярвам, и смятам че това е честно за моят блог. Не мога да направя истински дискусионен блог, защото или софтуера/Google/не е подходящ, или аз не мога. Но, аз съм честен към всички читатели на блога, защото публикувам онова което мисля. Ще пробвам да разреша нови публикации/ако се справя със софтуера/, за регистрирани потребители. Но моля за снизхождение ! Аз съм строителен инженер, собственик на дребна фирма, и този блог ми е хоби.Пл.Н.

6 коментара:

  1. от известно време, ме мъчи един въпрос, та сега ще използвам случая да го задам. С темпото, с което публикуваш неща в блога си, кога ти остава време да си гледаш частния бизнес? Не те чета и въпросът ми не е свързан с това което пишеш, но определено се набиваш на очи в новата блогосфера на Дневник с големия брой публикации.

    ОтговорИзтриване
  2. Sorry annonimen, ако съм досаден, ама хобито е страст ...и така. Правя каквото мога, защото мисля , че съм прав.

    ОтговорИзтриване
  3. До предишния анонимен.

    Темпото с което публикува не е проблем ако това деиствително е хобито му, и е запален по макро икономика, но повечето подобни блогове и постове на икономическа тема са пряко свързани с икономически интереси, за този блог незнам дали е така. Прочети публикациите и ги коментирай ако смяташ че не са обективни или са целенасочини. Аз чета публикациите тук , но с интерес бих прочел и обоснована критика към тях.

    ОтговорИзтриване
  4. Приятели , това е приятелски блог . Имам предвид , написан за приятели. Смисъла му е , че ми омръзна като си пием бирата да дрънкам като развален грамофон. Може и да ви съмнява, но никакъв икономически интерес нямам, само хоби, и убеждение , че съм прав. Много се опасявам , че съм прав. Ако мрачните ми представи са верни, нищо добро не ни чака. Наистина искам да предам тази информация , защото всеки от нас трябва да вземе мерки да защити финансово себе си и семейството си. Пак повтарям, аз съм инженер, с дребна фирма, и по случайност на съдбата, мога да си позволя да отделя време за ровене в "нета". Четете, ако искате се съобразявайте, но ВИ МОЛЯ, мислете като имате предвид, че надали някой мисли за вас. Всички "знаещи", готвят собствените си игри. Затова давам информация в блога с линковете към нея/или поне най-често/.Желая ви успех с бъдещите трудни дни.

    ОтговорИзтриване
  5. Господин Николов, използувам случая да Ви благодаря за хобито Ви.
    Не съм очаквал, че може да се пристрастя към такова нещо като "нечий блог", хеле пък икономически такъв. Блогът Ви за мен, пък вече и за част от приятелите ми, се превърна в ежедневие. Прекрасно е, че има хора като Вас, които да отделят усилия и време, да информират другите по един честен и достоен начин, далеч от потоците глупости и лъжи на всички "mainstream" медии, включително и на интернет такива. Дано запазите желанието си за Вашето хоби и Господ за ви дава сили да го продължавате. Не знам дали идеята да допуснете дискусии е действително това, което Ви трябва, защото е напълно възможно да Ви наводнят всякакви празнодумци и словоблудци, както често се е случва в интернет пространството.
    Във всяко едно отношение текстовете Ви са истинско предизвикателство за "икономическия и финансов establisment", който ежедневно се опитва да ни хвърля прах в очите, а специално за мен, са един прекрасен и самотен глас на разума и свободния, мислещ човек. Господ здраве и късмет дава на Вас и на обичните Ви!

    ОтговорИзтриване
  6. аз съм първия анонимен.
    извинявам се, ако е прозвучало като критика - не съм имал такива намерения. просто ми беше любопитно от известно време, нищо повече - много добре знам че писането е времеемко занимание, особено по икономически теми.

    ОтговорИзтриване